Hakkımızda
MİRASIMIZ: DIŞARI ÇIKMAK
EL EMEĞİ KALİTE
PROBLEM ÇÖZME
DIŞARI ÇIKMAK
Olağanın dışına çıkmak için gereken performans inovasyonu ile başlıyoruz. 1952 yılında Nathan Swartz Abington ayakkabı şirketinin yarısını satın aldı. 1968 yılında Timberland, nihayetinde ayakkabı endüstrisini değiştirecek enjeksiyon kalıplama teknolojisini tanıttı. 1973 yılında, kötü havalarda ayakları kuru ve sıcak tutabilme problemini çözmek için sarı bot üretildi. 1999 yılında Timberland, dışarıdayken rahat olabilmeniz için 7-24 konforlu süspansiyon özelliği olan Timberland Pro serisini tanıttı. PRO, günümüzde dahi en ileri inovasyonlarımız arasındadır.
EKO LİDERLİK
HÜMANİZM
BÜTÜNLÜK
İYİLEŞTİRME
Jeff Swartz'ı daha önce, şirkete amaç aşılayan lider olarak tanıtmıştık. Onun liderliği sayesinde hümanizm, bütünlük ve iyileştirme değerlerimizi destekleyerek sürdürülebilirlik konusunda ilk liderlerden biri haline geldik.
1992 yılında toplumsal hizmet kapsamında 16 saat ücretli çalışma fırsatı sağlayan, 1995 yılında 40 saate çıkarılan, Path of Service (Hizmet Yolu) programı başlatıldı.
1998 yılında, toplumsal hizmet için şirket çapında ayrılan en büyük faaliyet olan ilk Serv-a-palooza gününü gerçekleştirdik.
2007 yılında Timberland, geri dönüştürülmüş, organik ve yenilenebilir malzemelerden yapılan orijinal Earthkeepers botunu tanıttı.
2014 yılında Timberland toplumsal hizmet kapsamında çalıştığı 1 Milyonuncu saati kutladı.
2019 yılında Timberland, plastik şişelerden yapılan ReBOTL™ materyalini tanıttı ve aynı yılın ilerleyen aylarında, iklim değişikliği ile mücadele kapsamında tüm dünyada milyonlarca ağaç dikmeye yönelik rekor taahhüdü resmi olarak duyurdu.
2020 yılında, Timberland küresel çapta 10 milyon ağaç dikmiş ve 1 milyon saat hizmette bulunmuş oldu. Timberland ayrıca, 5 yıl içerisinde 50 milyon daha ağaç dikme ve 2030 yılına kadar da net pozitif olma taahhüdünü açıkladı.
MODA ENERJİSİ
ANLAMLI
GENÇLİĞE ÖZGÜ TAVIR
ÖZGÜVEN
Özgünlüğümüz markayı moda statüsüne taşıdı. Orijinal sarı botla ilişkili değerlerimize bağlılığımız, dünya çapında gençlerde yankı uyandırıyor.
1978 yılında Timberland ilk el yapımı günlük ayakkabıyı üretti.
1980 yılında Timberland, uluslararası marka açılımına başlayarak İtalya'da faaliyete başladı.
1990 yılında sarı bot, seçilen ayakkabı olarak NY hiphop sahnesine çıktı.
1998 yılında uluslararası markalar ve ünlüler ile işbirliği yapmaya başladı. Marka tanınan sanatçı ve tasarımcılarla çalışmaya devam etti.
2018 yılında Timberland, orijinal sarı botların 45. yıl dönümünü kutladı.
2019 yılında Timberland, 'Nature Needs Heroes (Doğanın Kahramanlara İhtiyacı Var)' içerikli yeni küresel kampanyasını başlattı.