Timberland Türkiye Sıkça Sorulan Sorular

Sitemize gerçekleştirmiş olduğunuz bir üyelik kaydınız bulunuyorsa ancak giriş yapmanız için gereken şifrenizi hatırlamıyorsanız öncelikle Üye Girişi sayfası üzerinden ulaşabileceğiniz Şifre Hatırlatma bağlantısına tıklayınız. Sistem size şifrenizi yeniden oluşturabilmeniz için bir e-posta gönderecektir. Bu e-posta üzerindeki yönergeleri takip ederek üyelik işlemlerinizi hızlıca gerçekleştirebilirsiniz. Alternatif olarak misafir üyelik ile alışveriş yapma seçeneğini de kullanabilirsiniz.

Sitemiz üzerinde üye olduğunuz esnada oluşturduğunuz şifrenizi istediğiniz zaman Üyelik > Hesabım > Kişisel Bilgilerim sayfası üzerinden değiştirebilirsiniz. Yaptığınız değişiklikler ile ilgili olarak tarafınıza e-posta gönderimi gerçekleştirilerek bilgilendirme gerçekleştirilecektir.

timberland.com.tr sitesi üzerinden vereceğiniz siparişlerde sadece Türkiye sınırları içerisindeki tüm illere teslimat yapılmaktadır.

Kesinlikle. Teslimat bölgelerimizden biri olduğu sürece kişisel adresiniz dışında bir adrese ürün göndertebillirsiniz. Ancak, siparişiniz onaylandıktan sonra işlem devam ederken teslimat adresini tekrar değiştiremezsiniz.

Teslimat & Kargo” sayfasından teslim süreleri ile ilgili detaylı bilgiye ulaşabilirsiniz. Ürün kargo firmasına teslim edildiğinde e-posta ile bilgilendirileceksiniz. Bilgilendirme e-postası içerisindeki kargo takip linki ile siparişinizin teslimatını takip edebilirsiniz.

"Sipariş Takibi" sayfasından gönderinizi kolaylıkla takip edebilirsiniz. Ayrıca, siparişiniz kargo firmasına teslim edildiğinde alacağınız bilgilendirme e-postası içinde siparişinizi takip etmeniz için size bir bağlantı gönderilecektir. Takip bağlantısının ürünleriniz toplandıktan 24 saat sonra kullanılabilir olacağını lütfen unutmayın.

Standart teslimat seçeneğinden ücretsiz olarak faydalanabilirsiniz. Diğer teslimat seçeneklerimiz için "Teslimat & Kargo" sayfamızdan detaylı bilgi alabilirsiniz.

Siparişlerinizi teslim alırken lütfen kargo çalışanı ile birlikte açınız. Eğer ürününüz yolda hasar almış ise bu durumu kargo çalışanına bildiriniz ve ürünü kabul etmeyiniz. Ayrıca "İletişim" sayfasından da durumu bize bildirerek, Müşteri Hizmetlerimiz ile iletişime geçerek bilgi alabilirsiniz.

Siparişiniz teslim için getirildiğinde evde değilseniz size yardımcı olunabilmesi için kargo firması ile iletişime geçmeniz gerekir.

Böyle bir durumda öncelikle yanlış ürün teslim edildiği için sizden özür diliyoruz. Ürünü bize iade etmek için iade sürecimizi izlemeniz ve ardından mağazadan veya internetten doğru ürünü sipariş vermeniz gerekir. Ürünü nasıl iade edeceğiniz öğrenmek için “İade Politikası” bölümüne bakın ve ek ürün talebiniz olması durumunda “İletişim” sayfasından bizimle doğrudan iletişime geçebilirsiniz.

Şu anda sadece kargo veya hızlı kurye ile teslimat seçeneklerimiz mevcut. "Teslimat & Kargo" sayfasından detaylı bilgi alabilirsiniz.

Siparişiniz teslim edilmezse “İletişim” sayfasından bizimle iletişime geçerseniz konuyla hemen ilgilenilecektir.

Şu anda teslimat için belirli bir tarih seçilememektedir.

Böyle bir durumda, konuyla ilgilenilebilmesi için lütfen “İletişim” sayfasından bizimle iletişime geçin.

Siparişiniz ile ilgili değişiklik yapmak için "İletişim" sayfasından müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçerek destek alabilirsiniz. Siparişinizi iptal etmek isterseniz yine müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçerek iptal nedeninizi belirterek destek alabilirsiniz. Siparişinizi iptal etmek istediğinize üzüldüğümüzü belirtmek isteriz. Sipariş iptaliniz müşteri hizmetleri birimimiz tarafından hızlıca tamamlanacak ve ödemeniz siparişinizi gerçekleştirdiğiniz ödeme yöntemi ile geri iade edilecektir.

Siparişiniz ekranda onaylanacak ve e-posta ile bizden bir onay alacaksınız. Bunların hiçbiri olmazsa konuyu inceleyebilmemiz için “İletişim” bölümünden iletişime geçin.

Sipariş ettiğiniz ürün yanllışsa iade sürecimizi izleyerek ürünleri iade etmenizi ve doğru ürün ile yeni bir sipariş vermenizi öneririz. Veya değişim seçeneğinden yararlanabilmek için iadenizi gerçekleştirirken fatura üzerindeki açıklama alanına değişim için gönderdiğiniz ürünün yerine tercih edeceğiniz ürünün bilgilerini belirtmeniz yeterli olacaktır.

Henüz bir onay e-postası almadıysanız özür dileriz. “İletişim” sayfasından bizimle iletişime geçerseniz konuyla ilgileneceğiz.

İnternetten sipariş vermek hızlı ve kolaydır. Fazla zamanınızı almak istemeyiz! Aradığınız ürünü bulunca alışveriş sepetinize ekleyebilir ve ödeme aşamasına geçebilirsiniz. Ödeme aşamasında teslimat ve ödeme yöntemlerini seçebilirsiniz. Dilerseniz bir hesap oluşturabilir veya ziyaretçi olarak ödeme yapabilirsiniz. Siparişiniz tamamlanınca, ekranda onaylanır ve tarafınıza bir e-posta gönderilir. Bu kadar basit!

Elbette! Ödeme işlemi sırasında ayrıntıları onaylarken geçerli bir kod eklerseniz indiriminiz siparişinize uygulanacaktır.

Siparişiniz onaylanınca ödeme işleminizi gerçekleştireceğiz. Ödeme seçeneklerinin tam listesi ve kabul edilen kartlar hakkında bilgi için lütfen “Ödeme Şartları” sayfasına gidin.

Öncelikle sorun yaşadığınız için üzgün olduğumuzu belirtmek isteriz. Müşteri hizmetlerimizin size yardımcı olabilmesi için "İletişim" sayfasından lyaşadığınız sorunu detaylı olarak belirterek bizimle iletişime geçebilirsiniz.

İnternet alışverişinizden memnun kalmazsanız, teslimat tarihinden itibaren 30 gün içinde ürünün hasar görmüş olmaması, kullanılmamış olması ve ambalajıyla birlikte teslim edilmesi şartıyla iade işlemini gerçekleştirerek tam para iadesi alabilirsiniz (İndirimden veya Outlet ürünler arasından satın alınmış olsa bile). Mağazadan satın alınan bir ürünü iade etmek için satın alma işlemini gerçekleştirdiğiniz mağazaya iade etmeniz gerekir. Ürün iadesiyle ilgili daha fazla bilgi için “İade Politikası” bölümüne bakın lütfen.

Teslimat tarihinden itibaren 30 gün içinde ürünün hasar görmüş olmaması, kullanılmamış olması ve ambalajıyla birlikte teslim edilmesi şartıyla iade işlemini gerçekleştirerek tam para iadesi alabilirsiniz (İndirimden veya Outlet ürünler arasından satın alınmış olsa bile). Siparişiniz ile ilgili ürün iadesi kabul bilgilendirmesini aldığınızda ürün/ürünleriniz için iade süreci başlatılmaktadır.

Para iadesinin gerçekleştirilmesi süreci yaklaşık olarak 2 iş günüdür. Ödeme iadesi, ödemenin yapıldığı yöntem ile gerçekleştirilmektedir. Bu süreç banka kaynaklı nedenlerden dolayı 3-4 iş gününü bulabilmektedir. İade süreçlerimiz ile ilgili daha detaylı bilgiyi "İade Politkası" sayfasından edinebilirsiniz. İade ödemeniz ile ilgili bir sorun olduğunu düşünüyorsanız "İletişim" sayfasından bize ulaşmanız halinde müşteri hizmetleri birimimiz size yardımcı olacaktır.